Komentáře: Primátor odvolán nebyl. Podržela ho ODS i SPD https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/ Tue, 30 Apr 2024 09:47:19 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9 Od: paní K. https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89530 Tue, 30 Apr 2024 09:47:19 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89530 Odpověď na Lucie.

Lucie je jen další nick pro Tauchmana? Nebo je to transka, když o sobě píše v rodu mužském?

]]>
Od: Lucie https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89510 Mon, 29 Apr 2024 08:39:16 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89510 Odpověď na David.

Doporučuji se podívat na záznam jednání zastupitelstva, kde po slovech Zámečníka se všichni u předsednického stolu panu Felcmanovi úlisně smějí, dokonce ho Židek vyzývá k podání trestního oznámení. Všechny bych okamžitě odvolal, protože jejich morální vlastnosti jsou na bodu 0. Samozřejme, že jsou za vše spoluzodpovědní.

]]>
Od: b z p https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89509 Mon, 29 Apr 2024 06:43:25 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89509 Odpověď na Jarda.

Nikdo tu nebude rezignovat, pokud tu nebudou opravdu jasné důkazy o korupci, jinak se to prostě v Čechách bere jako přiznání viny. A Zámečníkovu zatím opravdu teď se stačí pohoršovat nad Židkem, či dělat blbého a ono to nějak asi časem vyšumí.
Jinak Vaše představa, že teď někdo rezignuje a bude nějak lépe je totálně naivní – ten systém drží pohromadě nosiči vody (řadoví radní a zastupitelé, které teď nevyměníte), kteří prakticky nic nevědění a jen čekají, zda se náhodou nedostanou nahoru k funkci a nebudou moci zdárně pokračovat v práci svých předchůdců … A jen ten přechod je není nula/jedna (a teď jsem radní, teď bude krást), ale plynulý a možná i člověku kolikrát přijde, že takle to je vlastně v pořádku.

]]>
Od: Liberečák https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89508 Sun, 28 Apr 2024 18:13:11 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89508 Odpověď na Jarda.

Chápu, takže pro Vás je mnohem lepší aplikovat princip dvojího metru a obětního beránka, tomu rozumím, to je prostě jednoduché a přímé řešení pro jednoduchý dav. S tím zase nemohu souhlasit já.

Ale také děkuji za diskuzi.

P.S. Gramatika (a překlepy dvojnásob) nemají s IQ nic společného, asi byste se divil, kolik máme v Mense dysortografů 😉

]]>
Od: colorado https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89507 Sun, 28 Apr 2024 17:22:37 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89507 Odpověď na David.

Není kouře bez ohně. Zámečník pravděpodobně dělal slepého a hluchého – v tom lepším případě.

]]>
Od: colorado https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89506 Sun, 28 Apr 2024 17:20:49 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89506 Odpověď na Jarda.

Hezky napsáno!

]]>
Od: Jarda https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89505 Sun, 28 Apr 2024 17:13:44 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89505 Odpověď na Liberečák.

Rozumím všemu co tu píšete, jen s tím nemohu souhlasit.

Už jen z prostého důvodu, který jste psal a který tu již recyklujeme.

Z pragmatického hlediska, kterým zde silně argumentujete, je tento krok zbytečný a touto optikou je to pravda.

Pokud se však na to podívám optikou jinou.
Nikomu nelze nic dokázat, zřejmě se ani v brzké době nedokáže zjistit, kdo v té korupci jede. To přece neznamená, že stávající vedení, byť jen podezřelé z nekalé činnosti, může sedět na radnici, čistě z pragmatického hlediska. „Nevíme komu můžeme věřit, tak tady zatím buďte“.
Ne, měl by odstoupit sám a nebo být odvolán, jelikož se mu toto stalo přímo pod nosem a stal se tak nekompetentní a nedůvěryhodný a to je fakt.

Z mého hlediska takový člověk nemá dále rozhodovat o chodu města jelikož je podezřelý, nemá dále být měsíčně odměňování za práci, kterou nevykonává dobře. Tudíž bych tam posadil někoho jiného, byť nevíme zda v tom jede taky, ale tady platí presumpce neviny a navíc není podezřelý. Kapišto?

Tím bych toto téma ukončil, děkuji za debatu.

P.S. Presumpce neviny se píše s jedním N, tak že Vás vítám mezi dvě cifry 🙂

]]>
Od: Liberečák https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89504 Sun, 28 Apr 2024 15:25:42 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89504 Odpověď na Jarda.

Ne, nemyslím si, že by Zámečník byl nevinný kolemjdoucí a ostatně v tomto smyslu jsem psal komentář již u prvního článku o této kauze – že v té skládačce ještě něco chybí, je prostě logický nesmysl, že by jeden zaplacený radní/náměstek, navíc z menšinové strany v rámci koalice, dokázal takto manipulovat celou radou/zastupitelstvem.
Jenže žijeme v právním státě a náš právní systém je založen na presumpci nevinny a proto je nutné takto i postupovat, to snad chápete i se svým dvouciferným IQ, ne? Můžeme si tisíckrát myslet, že v tom Zámečník jel taky, ale pokud mu to neprokážete, tak ho za to trestat nemůžete. Kapišto?

Navíc je zde právě ještě ta druhá rovina, že když nevíme, kdo v tom všechno jel, tak vlastně ani nevíme, kým ty osoby můžeme nahradit – k čemu vám je, když vykopnete Zámečníka, protože si myslíte, že v tom jel a sedne si tam místo něj třeba Langr, který v tom možná jel taky?
Už chápete proč je nějaké odvolávání Zámečníka samo o sobě jen divadýlkem, které vlastně neřeší nic?

]]>
Od: Jarda https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89503 Sun, 28 Apr 2024 13:26:26 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89503 Odpověď na Liberečák.

Dobrý den,
jestli máte pocit, že trolím, tak věřte, že to není můj zájem.

Ptal jste se mě jaký bych si od toho představoval efekt a že jen hýřím lidovým soudem a odpověděl jsem.

Ptám se Vás tedy znovu, opravdu mi chcete tvrdit, že pan Zámečník nic nevěděl, netušil a že šel pouze okolo? Že se to léta děje panu primátoru pod taktovkou a on nic nevidí, nepřijde mu divné, že se bazén dá opravit za třetinu, nezdají se mu divné šmeliny pozemků a vše co p. Žídek prosazoval?
Jestli toho chcete říci, tak jsem se mýlil ve svém výroku, že pouze já jsem naivní.

Pokud lidé u moci mají možnosti a čas ohnout si zákon dle svého a zahladit stopy, tak se opravdu nikdy nezmění, jelikož nebudou obviněni. Pan Zámečník obviněn zatím nebyl, ale ve své funkci v mých očích a doufám, že ne jen v mých pochybil kardinálním způsobem a takový člověk a promiňte mi ten výraz, kterému je to u prdele, že má Liberec nejdražší stavby a rekonstrukce a není schopen uznat svou vinu, nemá ve vedení města co dělat.

]]>
Od: Liberečák https://www.nasliberec.cz/2024/04/26/primator-odvolan-nebyl-podrzela-ho-ods-i-spd/#comment-89502 Sun, 28 Apr 2024 11:43:01 +0000 https://www.nasliberec.cz/?p=67732#comment-89502 Odpověď na Jarin.

Ne, to je typické jednání lolínů (a Zelených obecně) a jeden z důvodů, proč s nimi nikdo nechce nic mít…

]]>